یونیت فخر سینا
نوشته شده توسط : miss_moon

یونیت دندانپزشکی چگونه کار می کند؟

 

چندین چیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

 

تامین هوای فشرده

 یونیت های دندانپزشکی عموماً از سیستم هایی استفاده می کنند که به هوای فشرده نیاز دارند. به منظور انجام این کار ، آنها به یک کمپرسور هوا یا یک شبکه متمرکز هوای فشرده متصل می شوند. یک کمپرسور به طور کلی بین 8 تا 10 بار فشار در خروجی مخزن وارد می کند ، که برای تجهیزات دندانپزشکی بسیار زیاد است.

بنابراین لازم است که این تجهیزات را با فشار بین 4.5 تا 5.5 بار مطابق توصیه سازندگان ، با قرار دادن ، به عنوان مثال در خروجی کمپرسور ، تنظیم کننده فشار با فیلتر بالقوه ، وصل کنید.

 

تامین آب

یونیت های دندانپزشکی نیز باید برای شستشو ، تمیز کردن و خنک کننده به منبع آب متصل شوند. آب می تواند مشکلات زیادی را در یونیت های دندانپزشکی مانند رسوب آهک ، ماسه ، لجن ، زنگ زدگی یا کلر ایجاد کند.

بیوفیلم های باکتریایی همچنین می توانند به سرعت در سطوح داخلی لوله ها و ظروف مربوطه ظاهر شوند. برای جلوگیری از چنین عوارضی ، بسیار مهم است که یک دستگاه خاموش کننده آب عمومی به راحتی در دسترس ، تمیز و کارآمد در دفتر خود داشته باشید.

از شیرهای قدیمی که در پشت مبلمان قرار دارند خودداری کنید. در حالت ایده آل ، باید دریچه ای داشته باشید که به راحتی قابل دسترسی باشد تا بتوانید هر شب آب را ببندید. برای کنترل میزان آهک در تاسیسات ، کارتریج های سیلیکوفسفات وجود دارد که رسوبات را محدود کرده و تقریباً شش ماه دوام می آورند.

 

منبع تغذیه

 برخی از اجزای یونیت دندانپزشکی و همچنین ابزار مورد استفاده در طول درمان نیاز به منبع تغذیه دارند. به عنوان مثال ، میکرو موتورها یا برخی صندلی های دندانپزشکی برای کار باید به منبع تغذیه متصل شوند.

 

ارگونومی

نحوه حرکت اجزای یونیت (مانند صندلی یا نگهدارنده ابزار) مهم است. مطالعات نشان می دهد که کار با یک سینی ابزار روی بازوی مفصل بالای سینه بیمار بهترین راه برای داشتن موقعیت متعادل خوب است ، در حالی که می توانید تمام سطوح دندان را مشاهده کنید.

 صندلی دندانپزشک یا دستیار نیز باید کمتر از صندلی بیمار باشد. در این وضعیت ، ستون فقرات دندانپزشک انحنای طبیعی خود را حفظ می کند ، که از فشار طولانی مدت بر دیسک های بین مهره ای جلوگیری می کند.

 

هنگام خرید دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

 

علاوه بر سیستم های تأمین کننده مورد نیاز برای عملکرد مناسب یونیت دندانپزشکی ، سه عنصر مهم را نیز باید در نظر گرفت:

 

شرایط مورد نیاز

 مساحت موجود برای نصب یونیت دندانپزشکی تعداد عناصر و همچنین پیکربندی (فشرده یا غیر) سیستم را تعیین می کند.

 

کاربردها

 مراقبت های ارائه شده می تواند متفاوت باشد و طیف وسیعی از تخصص های دندانپزشکی مانند اندودنتیک ، پریودنتیک ، ایمپلنتولوژی و غیره را پوشش دهد. برای مثال برخی از یونیت ها به طور خاص برای ارتودنسی طراحی شده اند. مهم است که این مورد را در نظر داشته باشید ، مخصوصاً برای تنظیمات نگهدارنده ابزار.

تحرک

 ممکن است برای قابل حمل بودن به یونیت دندانپزشکی خود نیاز داشته باشید. واحدهای قابل حمل دندانپزشکی وجود دارد که در چمدانی با وزن حدود ده کیلو قرار می گیرند. آنها می توانند به عنوان مثال برای کار با دسته های هوای فشرده به یک کمپرسور هوای یکپارچه مجهز شوند. این یونیت ها برای عمل های خاص یا کلینیک های متحرک دندانپزشکی ایده آل هستند.

 

یونیت فخر سینا یکی از بهترین یونیت های موجود در ایران است. می توانید این یونیت باکیفیت را از فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی جهان دنتال با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.





:: برچسب‌ها: خرید یونیت دندانپزشکی, یونیت دندانپزشکی, یونیت دندانپزشکی فخر سینا, یونیت فخر سینا, خرید یونیت دندانپزشکی فخر سینا, خرید یونیت فخر سینا ,
:: بازدید از این مطلب : 118491
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: